sunnuntai 7. kesäkuuta 2009

IT'S A FINAL COUNTDOWN!



Viimeistä viedään ja kaikkeni olen nyt antanut. Täysillä ollaan menty ja loppu häämöttää. Vaalikampanjointi on todellakin ollut kuin urheilusuoritus, jossa on selkeät tavoitteet ja päämäärä.. hikeä ja muutama kyynel on vuodatettu, mutta entisenä huippu-urheilija tiedän, että lopussa kiitos seisoo ja kova työ palkitaan.

Nyt vasta äkkäsin, että koko kampanjoinnin ajan olisi pitänyt pitää askelmittaria vyötäröllä, jotta olisin voinut seurata kuinkas monta kaloria olen matkan varrella kuluttanut sinkoessani paikasta toiseen. Välillä juosten, välillä kävellen.. ja välillä pyöräillen. ;) Syke on pysynyt korkealla ja kaikki on ehdottomasti ollut sen väärti! Erityisesti olen ollut erittäin positiivisesti yllättynyt siitä, kuinka positiivista palautetta olen saanut kenttätyötä tehdessäni.

Vaalirahoitustuki on ollut todella kiven alla ja pahoittelen, että ette ole nähneet Joona-mainontaa kadunkulmissa.. ei sitten auttanut muu kuin keskittyä täysin voimin jalkatyöhön ja päästä mahdollisimman lähelle ihmisiä eli teitä arvon äänestäjät. Erittäin paljon olen nauttinut siitä, että olen saanut tavata todella mukavia ja mielenkiintoisia ihmisiä tässä matkani varrella ja sitä fiilistä en osaa edes sanoin kuvailla, kun tuntemattomat ihmiset jaksavat tsempata eteenpäin. Se on antanut paljon lisäenergiaa jatkaa tohinalla etiäpäin. Haluankin tässä loppumetreillä KIITTÄÄ loistavaa tukijoukkoani ja kaikkia teitä suomalaisia, jotka olette vahvasti uskoneet siihen, että nuorta energiaa ja raikkaan rohkeita näkemyksiä tarvitaan EU-parlamentissa vanhojen konkareiden joukkoon!

Haluan vielä kerran muistuttaa, että politiikka on meidän kaikkien yhteisten asioiden hoitamista ja mitä monipuolisempi paletti on sitä tekemässä, sitä paremmin saamme aikaan ratkaisuja, jotka tuovat toivoa meidän jokaisen arkielämään. Tehdään yhdessä töitä ihmisten kanssa, ihmisten eteen. Minä, Joona Puhakka, haluan aidosti innostuneena sen tehdä ja mennä pää edellä parlamenttiin tekemään juuri sitä, missä koen olevani ei vaan hyvä vaan erinomainen.

Päätä on. Päätä sinä. :)

Joona aka Mr. #52

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti